07-09-2008, 11:24 PM
mindlight Wrote:Ik heb niet zo 1-2-3 gezien dat Murray graag verder wilde, ik zag alleen dat hij zelf de baan op ging om te checken.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Nergens op gebaseerd? Op het kleine stukje 3e set na, speelde Murray fantastisch. Nu speelt Murray nog steeds niet slecht, maar heeft Nadal een hoger niveau.Pfff, waar slaat dit op?
Je baseert toch eerder de verloop van een partij op het laatste deel dan op het eerste deel? :roll:
Juist omdat hij aan het einde van de partij heel matig ging spelen en Nadal zich er in vast ging bijten, is het nergens op gebaseerd dat Murray dat ging winnen. Vooral door de historie van Nadal en Murray.
En je ziet toch ook dat Murray nu weer onwijs goed en fris speelt? En gisteren leek de pijp dus leeg...
Natuurlijk baseer je het verloop erop, maar 1 break bij een 2-0 achterstand is geen indicator voor hoe de rest zal gaan verlopen. Het feit dat Murray graag verder wilde gisteren zei w.m.b. genoeg.
En we hadden het over momentum, en dat lag bij het moment van staken absoluut bij Nadal aangezien hij net voor het eerst gebroken had en Murray veel fouten ging maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello