15-09-2008, 11:11 AM
Hier 6-2 gewonnen van de nummer 1 waardoor hij geen kampioen gaat worden =D> Sta zelf 4e met 3 punten achterstand op nummer 1 en 2. Volgende week nr. 2 tegen 3 en 1 tegen 5. Ikzelf speel tegen een bot-team.
Heb begrepen dat ik iets van 9-0 moet winnen (wat mogelijk zou moeten zijn) en dat de nummer 1 en 2 punten moeten verspelen waarbij de nummer 3 (degene waar ik van de week van won) niet meer dan 2 doelpunten verschil mag winnen.
Verwachting is echter dat de nr. 1 gewoon wint tegen de nr. 5 waardoor ik maximaal 2e of 3e kan worden.... Het was wel een mooi seizoen overigens
Heb begrepen dat ik iets van 9-0 moet winnen (wat mogelijk zou moeten zijn) en dat de nummer 1 en 2 punten moeten verspelen waarbij de nummer 3 (degene waar ik van de week van won) niet meer dan 2 doelpunten verschil mag winnen.
Verwachting is echter dat de nr. 1 gewoon wint tegen de nr. 5 waardoor ik maximaal 2e of 3e kan worden.... Het was wel een mooi seizoen overigens

[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]