21-09-2008, 11:11 AM
het was idd een mooie dag. Half elf aankomst, twee en half uur te vroeg :wink: geen bier nog, dat kwam later! Aandacht trekken was lastig met een fanatieke studenten vereniging, hehe! Gelukkig vond een vrouw voor ons, cc irritant omdat hij tegen een stoeltje sloeg bij een mooi punt. Je kunt nagaan dat het vanaf dat moment bij ons alleen maar erger werd. Stom chagrijnig wijf zonder oranje shirt!
Toppunt was de toespraak van bogstra. Hoezo jaloers en alles afkraken. Het mooie was dat hij eraan toegaf door te reageren op ad en mij! ( hij stelde jan s. de volgende vraag: 'wordt belangrijke wedstrijd morgen met 1-1 jan! Jan antwoord met: dat lijkt me logisch met een gelijke stand in een best of five. Wij in een deuk. Reageert bogstra richting ons, dat het niet bijdehand bedoeld was! Wij zo: NEE DAT ZAL! Zegt ie
Toppunt was de toespraak van bogstra. Hoezo jaloers en alles afkraken. Het mooie was dat hij eraan toegaf door te reageren op ad en mij! ( hij stelde jan s. de volgende vraag: 'wordt belangrijke wedstrijd morgen met 1-1 jan! Jan antwoord met: dat lijkt me logisch met een gelijke stand in een best of five. Wij in een deuk. Reageert bogstra richting ons, dat het niet bijdehand bedoeld was! Wij zo: NEE DAT ZAL! Zegt ie
He i’m back, koploper FTM 2018!