22-09-2008, 11:31 AM
Als Wiedemeijer had gefloten als een man, dan gaf hij in de eerste minuut al een kaart nadat Meijers op volle snelheid hardhandig werd tegengehouden. (ââ¬Ånooit meer doen hé, stoute Twente speler)
Als Wiedemeijer had gefloten als een man, dan had Douglas rood moeten krijgen.
Als Wiedermeijer had gefloten als een man, dan trad ie op tegen het tijdrekken van Boschker (ââ¬Åik maak wat gebaren en kijk dan maar de andere kant opââ¬Â)
Als Wiedermeijer had gefloten als een man, dan floot hij niet (vooral tegen Volendam) bij alle harde maar eerlijke duels
Als Van Zaanen die bal er gewoon intrapt in de eerste helft, dan hadden we kunnen winnen.
Als mijn tante een lul had, dan was het mijn oom
Achja ik heb weer een Volendam gezien dat wilt voetballen. Nu de punten nog. Die moeten we dan maar pakken aanstaande zaterdag in Eindhoven. ;-)
Als Wiedemeijer had gefloten als een man, dan had Douglas rood moeten krijgen.
Als Wiedermeijer had gefloten als een man, dan trad ie op tegen het tijdrekken van Boschker (ââ¬Åik maak wat gebaren en kijk dan maar de andere kant opââ¬Â)
Als Wiedermeijer had gefloten als een man, dan floot hij niet (vooral tegen Volendam) bij alle harde maar eerlijke duels
Als Van Zaanen die bal er gewoon intrapt in de eerste helft, dan hadden we kunnen winnen.
Als mijn tante een lul had, dan was het mijn oom
Achja ik heb weer een Volendam gezien dat wilt voetballen. Nu de punten nog. Die moeten we dan maar pakken aanstaande zaterdag in Eindhoven. ;-)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.