23-09-2008, 09:27 AM
Ronnie D Wrote:Die pingels, inclusief degene die wel is gegeven, liet ik buiten beschouwing omdat die gewoon te vaak niet worden gegeven.
Wat mijn mening over die overtreding anders maakt is dat elders op het veld die overtreding van Timmer vrijwel altijd direct rood is.
ah, zo bedoel je. zo had ik het nog niet bekeken, maar ik geloof niet dat ik het sowieso rood waard vind
Quote:Afhankelijk van de situatie, en vooral afhankelijk van wat er word gezegd, is tekeer gaan tegen de scheids nog wel te billijken.
De Cler trok een scheur open uit frustratie van een eigen fout en reageerde dat af op de grens.
het is ook afhankelijk van wat je zegt (hoewel dat eerder het verschil is tussen geel en rood), maar volgens mij is een aantal jaar geleden aangegeven dat je sowieso niet meer overdreven te keer mag gaan tegens scheids of grens.
cler heeft daar al vaker geel voor gekregen. niet alleen als hijzelf de fout in ging overigens. ik vind dat anderen ook gewoon geel moeten krijgen en zeker opgewonden standje huntelaars (hoewel ik exact hetzelfde had gedaan in zijn geval :lol: )
willen jullie fabian nog zien hollen?
![[Image: Fey02020.jpg]](http://www.ego2.nl/20082009/Fey020/Fey02020.jpg)