28-09-2008, 12:06 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:tsonga gaat dat echt niet winnen.Wat ben je toch weer een ziener, en dat staat bovenaan
Maar goed, het moment waar we allemaal voor gevreesd hebben, Buurs staat bovenaan. Nu zal hij hier zeker dag en nacht te vinden zijn en krijgen we vast weer verhalen over figuranten etc.
Maar ach, we weten toch wel dat hij weer tweede gaat worden
ik dacht inderdaad dat djoko nog te goed was voor tsonga, maar het is indoor zoals ik in het begin van de week zei en tsonga heeft daar natuurlijk een goed spelletje voor.
en ik heb de afgelopen 4 jaar aan het eind van het jaar steeds 1e gestaan en iedere keer ben ik 2e geworden, dus ik houd nog maar ff mijn mond :-# :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.