14-08-2005, 10:51 PM
5-0 verloren van de nummer wat... 6 ofzo? Ik piccete met mijn halve B-team, voornamelijk 2* trainees op het middenveld die geen conditie hebben
. Er is ook iets fout gegaan, want ik had een andere aanvaller ingesteld. Mijn nieuwe aankoop Piling haalde wel direct 3,5*, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Nou ja, alles... hij stond al op scherp en kreeg vandaag ook nog eens geel, geschorst dus. fc standbeen motste vermoedelijk.
fc standbeen
Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: matig (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)
32,5*
HimmelsblÃÂ¥ IF
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
Eveneens 32,5*, met als uitschieter 4,5* voor verdediger Holkeri.
14-08-2005 Dramatische nederlaag
HIF kreeg vanavond een ware 'bitch slap' te verwerken. fc standbeen sloeg hard toe en vernederde de Oud-Beijerlanders met een verdiende 5-0 overwinning. Trainer van Dam: 'Het team stond van geen kanten. Het middenveld bestond uit jonkies met het oog op de RC Cup-kwartfinale tegen LP woensdag, en ik dacht dat Yifftach (Tsuriel, red.) en ik hadden afgesproken dat José (Sampaio de Alencar, red.) zou spelen in plaats van Heuts. Miscommunicatie en een foute teaminstelling. Heel, heel erg jammer.'

fc standbeen
Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: matig (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)
32,5*
HimmelsblÃÂ¥ IF
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
Eveneens 32,5*, met als uitschieter 4,5* voor verdediger Holkeri.
14-08-2005 Dramatische nederlaag
HIF kreeg vanavond een ware 'bitch slap' te verwerken. fc standbeen sloeg hard toe en vernederde de Oud-Beijerlanders met een verdiende 5-0 overwinning. Trainer van Dam: 'Het team stond van geen kanten. Het middenveld bestond uit jonkies met het oog op de RC Cup-kwartfinale tegen LP woensdag, en ik dacht dat Yifftach (Tsuriel, red.) en ik hadden afgesproken dat José (Sampaio de Alencar, red.) zou spelen in plaats van Heuts. Miscommunicatie en een foute teaminstelling. Heel, heel erg jammer.'