29-09-2008, 10:53 PM
Nishikori overschat? Vergeet wat ie dit seizoen al regelmatig heeft laten zien en dat hij thuis speelt. En zijn loting is natuurlijk ook een eitje.
PHM en Tursunov zijn gokjes, maar ik moet wat forceren. En als ze een goede week hebben, kunnen ze prima daar de finale halen. Dus die kun je niet vergelijken met Tsonga.
Ik moet het nog zien met Jo. Het kan zijn dat ie weer gaat knallen, maar ik verwacht het gewoon niet gezien de stats in het verleden met gasten die niet twee weken achtereen presteren. En ik weet niet eens of ie speelt.
En Roddick heeft ook wel heel veel gespeeld de laatste weken...
PHM en Tursunov zijn gokjes, maar ik moet wat forceren. En als ze een goede week hebben, kunnen ze prima daar de finale halen. Dus die kun je niet vergelijken met Tsonga.
Ik moet het nog zien met Jo. Het kan zijn dat ie weer gaat knallen, maar ik verwacht het gewoon niet gezien de stats in het verleden met gasten die niet twee weken achtereen presteren. En ik weet niet eens of ie speelt.
En Roddick heeft ook wel heel veel gespeeld de laatste weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello