01-10-2008, 03:58 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ben het met Buurs eens dat je niet kunt concluderen of het lachwekkend is of niet...Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik heb het toch nergens over lengte?Ad Wim Wrote:buurs Wrote:En wederom eens. Plus dat hij jong is en in een keer het licht kan zien, zeker voor thuispubliek, zoals ik al eerder aangaf.mindlight Wrote:buurs Wrote:Ik begrijp niet waarom jullie die partijen lachwekkend vinden.
Ik neem aan dat jullie de betreffende spelers wel eens hebt zien spelen.
Gonzo moet het van zijn forehand hebben en als Lu alles op zijn backhand slaat en daarbij regelmatig naar het net komt, krijgt Gonzo het tegen iedereen moeilijk.
Top 150 kunnen allemaal van elkaar winnen op een goede dag op de top 3 na.
Je moet dus niet alleen op ranking oordelen.
Roddick kan ook alleen serveren en dus moet hij het op zoââ¬â¢n snelle baan beslissen via tbââ¬â¢s.
Toch niet gek.
Minar kan natuurlijk wel tennissen.
Seppi is geen hoogvlieger en slaat veel ballen alleen maar terug.
Als zijn tegenstander indoor dus veel naar het net komt, dan wordt het lastig voor Seppi.
Seppi is ook nog eens niet in beste vorm, net zoals Ljubicic (domme keuze dus van mij. Loting was helaas te mooi)
Nee ik heb Mannarino eerlijk gezegd nooit zien spelen. Rest wel een keertje.
dan kun je natuurlijk niet concluderen of het lachwekkend is.
gezien zijn lengte kan hij een goede indoorspeler zijn.
Je kunt dus niet zeggen over zo'n partij dat het lachwekkend is als je het niet gezien hebt. Zeker niet als je andere, soortgelijke gebeurtenissen niet lachwekkend vindt.
Dit is helemaal mooi, jij bent het met Buurs eens terwijl hij duidelijk weer een de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.
Je bent het met Buurs eens dat het gezien zijn lengte een goede indoor speler zou kunnen zijn. Maargoed detail, en doet er verder weinig toe.
Het is duidelijk dat we er niet uitkomen. En in de categorie is/vind ben ik niet de enige natuurlijk.
Mooi dat je dat nog even toelicht

Dat verrassend/lachwekkend houden we er nog maar even in :razz: