02-10-2008, 12:48 PM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ik heb Troicki toch bij FTM, dat is toch genoeg argumentatie voor jou?mindlight Wrote:Is geen geluk want bla bla bla bla blaAd Wim Wrote:Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick...
Goed door geluk idd.
Ik zal het je nog een keer uitleggen. Jij vermoedde al dat Gulbis ging verliezen van Tipsa want Tipsa kan van veel mensen winnen. Toch nam je Gulbis bij poll en FTM, om vervolgens doodleuk na 1 set te verklaren dat je dit al vermoedde. Dat staat dus gewoon recht tegenover elkaar, komt nog eens bij dat je niks te verliezen hebt met FTM.
Tuurlijk kan je weleens twijfels hebben, al heb je iemand met poll en FTM, maar dit.
Troicki blijkt een goede keuze. Uit je poll blijkt dat je Tsonga verwachtte. Omdat hij al rendabel was bij 1 overwinning heb je hem toch genomen bij FTM, in ogenschouw dat Tsonga vorige week winnaar was kon deze opgave gebeuren. Dat het gebeurd blijft toch gelukkig. Roddick rost gewoon verder.
Wil daarom niet zeggen dat je van iedereen die je bij FTM hebt denkt dat hij gaat winnen, zo redeneer ik dus ook niet. Spelen ook andere factoren mee. Bij Gulbis gaf jij echter aan niks op het spel te hebben staan, dat je de uitslag vermoedde en bij je keuzes ga je vol voor Gulbis. Dan mag ik dat best in twijfel trekken, zonder bij iedere wedstrijd kinderachtig te horen...zo redeneer jij toch...
maar goed...zo ben jij.