17-08-2005, 10:50 AM
waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Laatste 3 jaar niet in top 3 = subtop. Dat ze het internationaal goed doen wil niet zeggen dat ze opeens beter zijn dan Manchester, Arsenal en Chelsea. Feyenoord moet trouwens ook opletten dat ze geen subtop worden.
dit heb je verzonnen?
ja
of staat dat onder topclub uin het woordenboek?
nee
waarom laatste 3 jaar?
omdat elke club een minder seizoen of zelfs 2 op rij kan hebben.. als je 3 keer op rij buiten de top 3 valt als 'topclub' is er structureel iets mis. Het is Ajax, PSV en Feyenoord overigens al heel lang niet overkomen. Liverpool dus wel... dus op het moment geen nationale top in mijn ogen.
waarom top 3?
omdat ik vind dat een een land nooit 4, 5 of 6 absolute topteams kan hebben. De subtoppers zouden dan meteen middenmoters zijn.
waarom moet feyenoord in jouw definitie oppassen, omdat ze het laatste van de 3 jaar op 2 punten 4de zijn geworden?
omdat ze zelfs met 2 van de beste aanvallers in Europa slechts 4e kunnen worden. Verder is er dit seizoen niks versterkt en als ze die 2 dan ook nog kwijtraken zie ik ze niet snel weer hoger dan 4e eindigen.
Waarom dacht ik al dat jij zou happen?
weet ik niet. maar waarom geef je geen antwoord?
omdat eerst een vraag stellen en m dan zelf meteen beantwoorden behoorlijk retorisch en stom zou zijn?
je begrijpt dus niet dat ik bedoel dat je antwoord zou kunnen geven op mijn vragen ipv je eigen rethorische vraag. laat dan maar.
Vooruit dan maar...
maar nogmaals: "Laatste 3 jaar niet in top 3 = subtop" is mijn persoonlijke mening. En daarvoor is dit forum toch? Om je mening te mogen uiten?