17-08-2005, 11:22 AM
goa Wrote:Dugarry Wrote:We ruled the 70's and 80's, had a break in the 90's and are back in 00!
Ik kan me niet herinneren dat jij zo je mond volhad over Liverpool voordat ze de CL wonnen. Ik kan me evenmin herinneren jou toen op een Liverpool-avatar te hebben kunnen betrappen. Met andere woorden: Jij bent een mooi weer-fan. :roll:
Juist in de slechte jaren begon ik vaker en vaker naar Anfield of Goodison Park af te reizen. (Goodison alleen voor de Merseyside derby Everton - Liverpool) Midden jaren '80, ik was een jaar of 5-6, mede door de voetballiefde van mn pa onstond de voorliefde voor engels voetbal, met name Liverpool. In die tijd moest je alles nog op de BBC en af en toe op studio sport kijken. Ik kan me nog herinneren dat ik in 1989 de FA Cup final op Wembley heb gekeken in een winkel (de Maxis) waar ik toen met mn ouders was. 10 tv's stonden tegelijk aan daar. de halve finale had ik bij een oom van mn ma, met satelliet gezien, tot 2x toe, daar ie de 1e keer gestaakt werd, de reden zal een ieder wel bekend zijn. Natuurlijk keken we thuis ieder jaar de FA Cup final, de wedstrijd van het jaar, na de Europacup 1 finale.
Tegenwoordig heb ik 5 seisoenskaarten, wat er aankomend jaar 6 zullen worden. Vorig jaar had ik er 3, 2 jaar geleden 2 en 3 jaar geleden ook 2.
Verder ga ik zo nu en dan naar een CL wedstrijd, als de kans zich aanbiedt en het affiche me aanstaat voor een doordeweekse trip.
@ Gitter, ik loop er nu wat meer mee te koop, maar iedereen kan mn FvdW intervieuw lezen, voor het CL succes....