07-10-2008, 07:57 AM
buurs Wrote:vorige week wou je zo graag iets forceren en dat is een beetje gelukt.Ten eerste, een normale reactie was het zeker niet, gezien deze smiley van jou: #-o
aangezien je nog steeds 250 punten achterstaat kan ik me voorstellen dat je juist in deze week het opnieuw gaat proberen, maar waarschijnlijk ben je tevreden met je 7e plek...
en iedere week is er een standaardteam, als je de meeste spelers hebt die het vaakst zijn gekozen.
en om nou weer direct te gaan schelden op een normale opmerking van mij :roll:
en safin vind IK eigenlijk wel een must-pick.
hij is favoriet om 12 punten te halen en dan is hij meer dan rendabel en als hij warm is, kan hij natuurlijk veel verder komen.
ginepri was mijn laatste speler.
ik had nog 635 over en hij kost 635....
was keuze tussen troicki en ginepri.
ik zie ze beide zeker 5 punten halen, dus maar ginepri gegaan om toch een echte troef te hebben.
hth met tursunov is 1-1, dus wie weet....
(zul je zien dat hij van vanek verliest :8: )
en natuurlijk kun je voor garcia-lopez, chardy en lapentti gaan, maar ik zie deze jongens niet nog een rondje winnen en dus laten liggen.
ancic is een kleine gok, maar ik denk dat hij het lastig krijgt tegen de Belgen...
En ik wil nog wel iets forceren om een voorsprong te krijgen.
Als ik deze week verlies, zijn er nog een aantal weken om het goed te maken.
Dus ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen...
Ten tweede, vorige week maar een beetje gelukt? Een zilveren medaille en ik heb 40 punten op je gepakt in zo'n relatief kleine week, dat vind ik nogal wat.
Ten derde, vorige week was de mogelijkheid er meer om te forceren. Ik wist vorige week vrij zeker dat Tursunov en PHM vrij weinig gekozen zouden worden, net als Seppi, Ljubo en Troicki.
Deze week lag die kans er veel minder. Jongens als Moya, Andreev, Hernych en Santoro had ik de hele dag al in m'n team, maar die heeft nu bijna iedereen. Daar kan ik weinig aan veranderen.
En moet ik dan hele risicovolle, domme keuzes gaan maken, zoals Gonzalez, Del Potro, Wawrinka of Nalbandian? Daar word je alleen maar ongelukkiger van. De beste weken heb ik gehad na RG, toen er ook weken waren met 3 toernooien en ik gewoon het team heb gemaakt dat me het beste leek. Toen heb ik 100 punten gepakt op sommigen. Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren, aangezien deze week gewoon iets voorspelbaarder is, maar je weet het nooit.
FTM heb ik al een tijdje geleden opgegeven en ik wil er nog proberen een leuk einde aan te breien, met misschien nog wat medailles. Heel misschien kan ik bij de TMSs nog iets forceren, als de deadline vroeger ligt, maar de top 3 zal heel lastig worden. Maar als ik deze week rare keuzes ga maken, wordt dat sowieso onmogelijk.
En dan nog, ik vind Monfils, Tipsa, Mahut, Ancic en Minar geen hele logische keuzes...
En Safin een must-pick noemen, laat me niet lachen
![cry cry](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies2/crysmile.gif)
En ja, ik denk dat Ginperi van Vanek gaat verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello