07-10-2008, 08:06 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, dat ik gewoon om half zeven weg was. En ook al zou ik die uitslagen bekijken/weten, sowieso nogal onlogisch in een vol Paradiso, wat moet ik er dan mee doen?omyaca Wrote:buurs Wrote:ik dacht trouwens dat Ad iets wou forceren....Daarbij moet wel aangetekend worden dat hij bijvoorbeeld Moya, Ferrero en Andreev al in zijn team had voordat ze gewonnen hadden. Toen waren zo nog niet zo vanzelfsprekend. Dat zijn team door gespeeld wedstrijden voor de deadline standaard wordt kan hij natuurlijk niets aan doen.
dit is dan zo'n week en dan gaat hij voor een standaardteam #-o
Ad kennende, heeft hij echt vlak voor tienen nog wel even gekeken naar de uitslagen...
daar is hij te fanatiek voor.
ik zou dat ook zeker doen in zo'n belangrijke week.
jouw vriendin had toch internet op de telefoon?
en dan kun je heel makkelijk een team maken.
dit hebben haggie en ik al regelmatig gedaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.