17-08-2005, 11:01 PM
Peter Wrote:Wat is er vreemd aan als je je club zoveel mogelijk positief benaderd? Is toch niet vreemd? Gewoon menselijk in mijn ogen en bijna iedereen op het forum heeft er last van, vandaar ook die vele eindeloze discussies tussen de psv'ers, de tukkers en waf.
je moet je club positief benaderen maar het zou je sieren als je eens net zo objectief was als ik ben. :razz: mensen vinden mij alleen maar niet objectief omdat ze zelf een gekleurde bril op hebben. als ik objectief probeer te zijn (wat heus niet altijd zal lukken) dan past dat nog altijd niet in het straatje van de gloryhunters. want je moet net als de media alleen maar ajakkes de hemel inblazen. die losers (zoals matador en de forumnarcist) zijn verblind door de blauwe teletekstwaas.
maar het leuke is dat ik (net als oa kezmania) argumenten geef die door de meesten niet weerlegd kunnen worden. dus dan gaan ze (uit frustratie?) maar hard schreeuwen dat je het altijd beter weet of wil weten en andersoortige leeghulzeritis die niet terzake doen. of ze zetten je op ignore, de waarheid onder ogen zien is immers vervelend. een mening hebben is wat anders dan gelijk willen hebben, maar weinigen begrijpen dat.
lees voor de grap eens de inhoudsloze meelopersbetogen van de provinciaalse forumnarcist hierboven (of neem een kijkje bij de rest van zijn vmbo-oneliners). alles wat hij zegt bevestigt alleen maar het treurige beeld wat hij hier doorlopend oproept. veel geblaaskaak, weinig wol. ach, als hij maar zelf denkt dat hij de koning van het forum is dan is er tenminste 1 iemand gelukkig.