07-10-2008, 09:08 PM
mindlight Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:tb bij melzer, maar die zal wel voor de tb-koning zijnDek je maar weer in.
En zoals ik al zei, het zit je flink weer mee.
het zit me weer mee... hou toch op man.
vorige week heb ik enorm veel pech gehad.
en melzer wint de tb overtuigend.
verder nog geen breaks achterstand ergens gehad ofzo.
Tipsarevic? Sela? Plus mazzeltjes die iedereen heeft als afzeggen Robredo, het verlies van Waw+Llodra.
pffff, wat ben jij ook simpel zeg

tipsa heeft iedereen, dus die interesseert me niks.
sela heeft 2 of 3x op 0-30 en 15-30 gestaan, maar geen bp tegen gehad in de 3e set en die met een dubbele break gewonnen, dus als je dat mazzel vindt

en iedereen heeft iig ferrero en lopez en robredo die speelt of afzegt maakt niet veel uit lijkt mij.
en waarom heb ik geluk met waw en llodra

omdat ze terecht verliezen?
ga aub bij Ad op de koffie!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.