09-10-2008, 09:44 PM
laten we 1 ding voorop stellen en dat is dat dit spel over een tijdsbestek van 1 jaar geen geluksspel is.
uitslagen van de laatste jaren bevestigen dit ook.
maar sinds jij vorige week klaagde, dat alle partijen bij jou verkeerd vielen, valt nu iedere partij tussen ons naar jouw kant.
roddick vorige week
nieminen tegen bellucci
nieminen tegen clement
gulbis wordt op onbeschrijvelijke manier uitgeschakeld.
phm weet nipt te winnen van mijn troef.
andreev die nog verliest.
ik klaag nu zoveel mogelijk, zodat vanaf volgende week de meeste partijen naar mijn kant vallen :8:
uitslagen van de laatste jaren bevestigen dit ook.
maar sinds jij vorige week klaagde, dat alle partijen bij jou verkeerd vielen, valt nu iedere partij tussen ons naar jouw kant.
roddick vorige week
nieminen tegen bellucci
nieminen tegen clement
gulbis wordt op onbeschrijvelijke manier uitgeschakeld.
phm weet nipt te winnen van mijn troef.
andreev die nog verliest.
ik klaag nu zoveel mogelijk, zodat vanaf volgende week de meeste partijen naar mijn kant vallen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.