13-10-2008, 11:29 PM
Overdune Wrote:Voor Haggie is het een volkomen normale keuze idd, lekker in het wilde weg gokken als je met een normaal team gewoon nog eerste kan worden. Van Ad valt me dit tegen idd, ik zou ook niet weten wat hij wil forceren.Kijk, Buurs is gewoon achterlijk en daarvan snap ik zo'n opmerking, maar van jou? Begrijp je nou echt niet dat/wat ik wil forceren? Wat wil jij dan met Potro, Djokovic en Kohlschreiber?
En kijk nog even naar de H2Hs tussen Blake en Simon en Blake en Davy...
![Idea Idea](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/lightbulb.gif)
Ik baal wel dat Nalbi zoveel gekozen is. Toch voor Berdych of Del Potro moeten gaan. Murray leek mij een zekerheid, daar kon ik niet mee gokken, dus Roddick leek me niet slim. Ik hoopte al dat Blake en Djoko nauwelijks gekozen zouden zijn, en dat is gelukkig ook gebleken. Toch vind ik die twee eigenlijk te weinig en toch voor iets riskantere jongens moeten gaan, maar ik dacht met Nalbi wel zo iemand te hebben. Hele lastige loting en kost toch al snel 2000 euro.
Maar goed, met Djoko en Blake als gok en Murray en Lopez als zekerheid, hou je ook nog maar 2000 euro over, dus weinig ruimte om te gokken. Had dan het team van ML moeten hebben, dus met Berdych, Monfils en Simon ipv Nalbi en Blake. Maar ik weet gewoon zeker dat Blake morgen van Simon gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello