13-10-2008, 11:49 PM
Vanavond eindelijk naar The Dark Night geweest. Hij kon eigenlijk alleen nog maar tegenvallen gezien alle lovende recensies, en ik vond hem dan ook tegenvallen. Vond de actie-/vechtscènes matig, daar had ik echt wel meer van verwacht.
Ook zat er weer zo'n vreselijke Amerikaanse moraal in. Ik weet dat het in principe een stripfiguur is, maar ondanks dat stoor ik me er toch aan.
En dan die stem van Batman
Maar goed, vond het in zijn genre wel gewoon echt een goede film, zat goed in elkaar met goede muziek, maar vond hem toch weinig speciaals hebben; wat hem wel toegedicht werd in alle recensies.
Het beste vond ik nog de acteerprestatie van Heath Ledger, geweldig! Wat is er met hem een fantastische acteur van ons heen gegaan :cry:
Ook zat er weer zo'n vreselijke Amerikaanse moraal in. Ik weet dat het in principe een stripfiguur is, maar ondanks dat stoor ik me er toch aan.
En dan die stem van Batman
![Confused Confused](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/confused.gif)
Maar goed, vond het in zijn genre wel gewoon echt een goede film, zat goed in elkaar met goede muziek, maar vond hem toch weinig speciaals hebben; wat hem wel toegedicht werd in alle recensies.
Het beste vond ik nog de acteerprestatie van Heath Ledger, geweldig! Wat is er met hem een fantastische acteur van ons heen gegaan :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello