21-08-2005, 11:32 PM
Keyzer Wrote:Ze hebben de originele karakters helemaal losgelaten...
Boss Hogg, in de serie klein en moddervet, is nu ineens een playboy op leeftijd (Burt Reynolds)... Niet alleen qua uiterlijk is hij veranderd, ook qua houding... In de serie sloeg ie Roscoe P. Coltrane altijd als ie kwaad werd, dat gebeurt in de film geen enkele keer...
Ook Roscoe P. Coltrane is heel anders dan de (imo zeer leuke) Roscoe uit de televisieserie... Het 'koekoekietsjoe' als ie boos wordt miste ik en ook de overdreven uitgesproken P. van zijn naam zit niet in de film...
En Daisy Duke is ineens blond en superdom... Tja, need I say more 'bout that?
Verder is het verhaaltje retedun, zie je bij de stunts vaak maar één persoon in de auto zitten en zijn de grappen superflauw... "So your name is Daisy Duke... Than your initials are double D"... Nou nou, da's lachen...
Serieus, laat deze film aan je voorbijgaan...
ik weet niet met welke insteek jij zo'n film gaat kijken, maar heb je ooit een sterk verhaal in een aflevering van tdoh gezien? Ik vond de film wel amusant, de karakters zijn idd wat gemoderniseerd. De dukes schieten zelfs met explosieven op de achtervolgers, er wordt in gevloekt...oom jesse is tamelijk grof geworden. Maar ik heb toch met een glimlach de 90 min. uitgekeken.
3*