17-10-2008, 05:36 PM
kooltje Wrote:Ho, ho, ho. Ik had Ad gevraagd om mijn team te maken. Ik was maandag rond 17.15 op het forum, maar kon (vanwege pc-instellingen denk ik) niet bij FTM. Ik kreeg toen een teamvoorstel van Ad (per PM), dat vond ik er grotendeels prima uit zien en heb nog een paar wijzigingsvoorstellen gedaan. Dus ik heb mijn team zelf voor de deadline beoordeeld.Overdune Wrote:Ik probeer de maandag avonden als het enigzins kan vrij te houden, maar een vakantie ga ik er echt niet omheen plannen. Had André dan z'n team leeg moeten laten terwijl hij 4de staat en nog kans heeft op het podium? Doet het geen afbreuk aan het spel als ik hem op die manier inhaal?Nee dat doet zeker geen afbreuk. Deel van het spel.
Als bij individuele sporters iemand niet mee kan doen (schaatsen bijv.) en diegene wordt ingehaald is dat ook gewoon zoals het gaat. Gaat ook niet ineens Kramer twee keer rijden (ook een keertje voor Wennemars).
Ik vind dat je volledig zelf verantwoordelijk bent. Ook ik heb hier vooral in het begin punten door laten liggen, liever dat dan iemand anders team laten maken.
Wel alle dank aan Ad natuurlijk voor hulp en advies (Simon!).