24-08-2005, 08:39 PM
Jantje is een jongetje dat bij zijn alleenstaande moeder woont. Op een nacht wordt Jantje wakker omdat hij erg nodig naar de wc moet. Hij loopt langs de slaapkamer van zijn moeder en hoort daar rare geluiden vandaan komen. Hij kijkt door het sleutelgat en ziet zijn moeder hevig kreunend over haar borsten wrijven "ik wil een vent, ik wil een vent" roept zij. Jantje is erg verbaasd maar denkt "het zal wel..." De volgende nacht moet Jantje weer naar de wc en loopt langs de slaapkamer van zijn moeder en hoort weer vreemde geluiden uit de kamer van zijn moeder. Hij kijkt weer door het sleutelgat en ziet zijn moeder daar stevig van bil gaan met een vent. Jantje rent naar zijn slaapkamer gaat op bed liggen en wrijft hevig over zijn borst en roept: "Ik wil een Nintendo, ik wil een
Nintendo"
Juf: Jantje, geef me een voorbeeld wat te maken heeft met seks. Jantje: Een stier samen met een koe en je krijgt een kalf. Juf: Goed zo jantje. Juf: Pietje geef ook eens een voorbeeld. Pietje: John Wayne was samen met elf indianen. Knal, knal, bang,bang, alle indianen dood. Juf: Maar dat heeft toch niets met seks te maken? Pietje: Jawel, nobody fucks with John Wayne!
Een Iraniër komt naar Nederland.
Opgewonden houdt hij de eerste de beste die hij tegenkomt aan en zegt:
"Goedendag meneer Nederlander, U veel bedankt mij opnemen in Uw mooi
land...."
De ander zegt echter: "Heej, nix nederlander, ik ben Marokkaan man!"
De Iraniër spreekt de volgende voorbijganger aan: "Dank je meneer
Nederlander dat ik met mijn familie hier mag....." Weer wordt hij
onderbroken:
"Nieks Nederlander, iek ben Toerk..."
De Iraniër loopt verder en spreekt de volgende die hij tegenkomt aan:
"Meneer de Nederlander, iek wil U bedanken voor de vele gastvrijheid van Uw land voor mij" Waarop de aangesprokene antwoordt: "Heej man, sie je niet dat ik swart ben, ik ben Surinamer..."
Vertwijfeld vraagt de Iraniër: "maar waar zijn dan die Nederlanders?"
De surinamer tikt op zijn gouden rolex, trekt zijn wenkbrauwen op en zegt:
"Ooh man, die werken tot 17.00 uur....."
Nintendo"
Juf: Jantje, geef me een voorbeeld wat te maken heeft met seks. Jantje: Een stier samen met een koe en je krijgt een kalf. Juf: Goed zo jantje. Juf: Pietje geef ook eens een voorbeeld. Pietje: John Wayne was samen met elf indianen. Knal, knal, bang,bang, alle indianen dood. Juf: Maar dat heeft toch niets met seks te maken? Pietje: Jawel, nobody fucks with John Wayne!
Een Iraniër komt naar Nederland.
Opgewonden houdt hij de eerste de beste die hij tegenkomt aan en zegt:
"Goedendag meneer Nederlander, U veel bedankt mij opnemen in Uw mooi
land...."
De ander zegt echter: "Heej, nix nederlander, ik ben Marokkaan man!"
De Iraniër spreekt de volgende voorbijganger aan: "Dank je meneer
Nederlander dat ik met mijn familie hier mag....." Weer wordt hij
onderbroken:
"Nieks Nederlander, iek ben Toerk..."
De Iraniër loopt verder en spreekt de volgende die hij tegenkomt aan:
"Meneer de Nederlander, iek wil U bedanken voor de vele gastvrijheid van Uw land voor mij" Waarop de aangesprokene antwoordt: "Heej man, sie je niet dat ik swart ben, ik ben Surinamer..."
Vertwijfeld vraagt de Iraniër: "maar waar zijn dan die Nederlanders?"
De surinamer tikt op zijn gouden rolex, trekt zijn wenkbrauwen op en zegt:
"Ooh man, die werken tot 17.00 uur....."
Oh, my god, we bought Kenny!