27-10-2008, 01:56 PM
Er zijn veel verschillen gemaakt, maar dat komt omdat het gros ongeveer alles of niets speelde daar. De top 3 bestond uit mensen met een zeker team met veel kleine jongens, aangevuld met Murray. Als je deze week wederom kiest voor deze tactiek, zeg ik niet dat je top 3 eindigt, maar dan zul je iig nooit veel verliezen, en denk ik zelfs dat je zult winnen op de meesten.
En zoals ik al zei, in Madrid waren ook nog eens minder 1e rondepartijen gespeeld. Ik weet zeker dat de mensen die vanavond een zeker, groot team hebben, voor een andere tactiek waren gegaan als de deadline eerder had gelegen. Die hadden dan noodgedwongen voor de wat grotere jongens moeten kiezen, en dan krijg je dus veel meer verschillen. En dat is jammer, zeker in zo'n cruciale fase.
En zoals ik al zei, in Madrid waren ook nog eens minder 1e rondepartijen gespeeld. Ik weet zeker dat de mensen die vanavond een zeker, groot team hebben, voor een andere tactiek waren gegaan als de deadline eerder had gelegen. Die hadden dan noodgedwongen voor de wat grotere jongens moeten kiezen, en dan krijg je dus veel meer verschillen. En dat is jammer, zeker in zo'n cruciale fase.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello