03-11-2008, 01:19 AM
andre Wrote:Ik snap eigenlijk niet zo dat mijn team vooraf als niet slim en zeker niet geschikt om Buurs in te lopen, werd afgedaan.Volgens mij was ik dat, en daar sta ik nu nog steeds achter. Tsonga en Murray vond ik goed, dat heb ik constant gezegd. Maar ik vond vooral 7000 euro besteden in 1 kwart niet slim, en dat is op zich ook wel gebleken. Ik noemde toen al jongens als Roddick, Simon en Kohl volgens mij, en als je nu bijvoorbeeld Roddick ipv Simon had gehad, had je toch weer 10 belangrijke puntjes extra gehad.
Als Murray wat verder was gekomen, had ik zelfs bovenaan kunnen staan. Ik had dan wel Simon of Roddick, zoals geopperd, kunnen nemen, maar vooraf had ik meer vertrouwen in Murray dan in die 2.
Tsonga leek me een vrij logische keuze en dat is gebleken aangezien vrijwel iedereen in de top hem had. Dus je kunt het ook anders zien: als Buurs Tsonga ook genomen had, was je nu kansloos geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello