05-11-2008, 11:26 AM
Klopt, maar ik denk dat momenteel Federer en Murray de beste zijn, dus het is jammer dat die bij elkaar zitten. Die lijken me ook duidelijk favoriet in de rode groep, Simon en Roddick lijken me redelijk kansloos, zeker omdat Federer en Murray echt niet van Roddick gaan verliezen en Simon verwacht ik eigenlijk ook niet zoveel van.
De gouden groep is leuker, daar ligt het wat mij betreft wel behoorlijk open. Als Tsonga zijn vorm vast houdt, zal hij doorgaan, maar dat is altijd maar de vraag. Davy zat er ook goed op in Parijs, en Djoko helemaal niet. En Potro kan van iedereen winnen daar, maar ook van iedereen verliezen. Dat is wel een leuke groep, zeker ook met het oog op FTM.
De gouden groep is leuker, daar ligt het wat mij betreft wel behoorlijk open. Als Tsonga zijn vorm vast houdt, zal hij doorgaan, maar dat is altijd maar de vraag. Davy zat er ook goed op in Parijs, en Djoko helemaal niet. En Potro kan van iedereen winnen daar, maar ook van iedereen verliezen. Dat is wel een leuke groep, zeker ook met het oog op FTM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello