10-11-2008, 02:06 PM
BIERTEAM.NET Wrote:Chiel-Montagne Wrote:Nou ben ik toch erg benieuwd welke barvrouw jullie bedoelen. :
Gisteravond stonden er twee, moge duidelijk zijn over welke er hier gesproken wordt :wink:
Was je er bij? Gisteravond wel leuk gespeeld, zaten een paar 'aparte' figuren de hele avond bij me aan tafel maar daar juist mooi gebruik van kunnen maken, uiteindelijk 3de geworden... FT is haast bingo, blinds gaan vanaf dan echt om de tien minuten omhoog... Toen we met 4 man zaten waren de blinds 6k/12k, terwijl er totaal 208k aan fishes in het spel zaten... Dat had weinig meer met poker te maken, een fatsoenlijke raise kon niet meer gezet worden.... Had nog wel redelijke kans bij de laatste 3, ik zat op de BB, degene zonder blind fold, SB gaan all-in (heeft meer dan ik) ik zie 88 en call... Hij toont Q2, goeie kans dacht ik zo... Flop KJ9, toen zag ik de bui al hangen, turn een T en afgelopen... Maarja toch wat leuke punten gepakt...
Dan is het inderdaad niet zo moeilijk om te raden over wie jullie het hadden. :wink:
Gisteren was ik er ook bij, ja. Waar ik er normaal gesproken al vrij vroeg uit had moeten liggen, toch nog tot de finaletafel gekomen. Aan het begin van de avond een aantal maal vrij vreemd gespeeld (lees: slecht), waardoor ik al snel met weinig fiches kwam te zitten, daardoor op gegeven moment maar 'n keer all-in gegaan. Had K10, terwijl mijn tegenstander AA had. Vallen er daarna zowel een 10 als een K. Vervolgens steeds maar gewoon wat hoog blijven inzetten, waardoor ik langzaamaan het aantal fiches weer omhoog kunnen krikken. Daarna nogmaals 'gemazzeld' met 1010 vs AA, omdat er gelijk op de flop al een 10 op tafel kwam. Aan de finaletafel had ik de minste fiches, maar toch nog zesde geworden (meen ik). Maat van me is uiteindelijk nog eerste geworden en staat, volgens mij, nu ook bovenaan de totaalstand van Van Buren.
Maar het was op zich wel gezellig. Sfeer is op zich wel ok, alleen die blinds worden op gegeven moment wel erg vervelend.