28-08-2005, 08:54 PM
waf Wrote:Matador! Wrote:Het counteren van Fnooit werd beloond; het verschil was dat de spitsen van Fnooit 3 kansen krijgen en er 2 maken, die van Ajax krijgen er een stuk of 6 en maken er slechts 1. Ajax speelde positioneel de Rotterdammers weg, maar zodra het doel in zicht kwam was het onmachtig.
een team positioneel wegspelen en niet winnen gaat uiteraard niet samen. en wel gek dat ze al die 6 kansen dan niet uitzenden bij de samenvatting. zelfs die van rosenberg vond ik maar een halve kans, die bal kwam per toeval (te ver) achter hem om normaal te kunnen schieten. als ik de radio mocht geloven kwam het eerste doelpunt van fainoid niet uit een counter.
maar ja, dat ajakkes voorin stootkracht mist was tegen brondby al duidelijk. voorin is het niet veel. en het middenveld van ajakkes was beter dan het reserve middenveld fainoid? ook toch toen de graaf er in kwam? vreemd zeg. maar toch niet goed genoeg. :razz:
dan de dooddoener (net als piar bij de uefacup): als fainoid k2 niet had gehad was het helemaal niets. nee, en weet je wat het leuke is? die hebben we wel! :razz:
Jaja. Als het terecht is ben ik ook niet te beroerd om het toe te geven.... Of het nu aan het slechte spel van Ajax, of aan fnooit lag: de 1-2 was gewoon terecht. Gefeli, ouwe dibbes... :cry: ...