28-08-2005, 09:12 PM
waf Wrote:Flixieluv Wrote:Jaja. Als het terecht is ben ik ook niet te beroerd om het toe te geven.... Of het nu aan het slechte spel van Ajax, of aan fnooit lag: de 1-2 was gewoon terecht. Gefeli, ouwe dibbes... :cry: ...
tnx. ik weet niet of het terecht was, ik heb met samengeknepen billen radio rijnmond geluisterd. :wink: have fun in barca!
Komt wel goed. Barça, wel te verstaan... :cry: :wink: ...
Korte samenvatting: Ajax onmachtig, fnooit ook, maar meer 'volwassen' en berekenend spelend.
Beste spelers: kuit (als enige man: werkelijk uitstekend. Zelden heb ik een voetballer meer onderschat! Niet alleen gevaarlijke targetman, maar ook 'stofzuiger' van klasse.), gali (ja hoor!, had ik ook niet gedacht), green (keurig, koeman. Absolute aanwinst voor fnooit.) en Urby et Orbem (toch één lichtpunt).
Slechtste man: Charity-eas. Ik zei het vandaag nog tegen Treesong: toen hij vlak voor z'n (mazzel-)goaltje met de bal aan z'n voet naar de goal rende, bereidde ik me al voor op een uittrap. Ze hadden zo ongeveer beter een lijk op kunnen stellen. Hoe incapabel kun je zijn...