28-08-2005, 10:34 PM
Flixieluv Wrote:Beste spelers: kuit (als enige man: werkelijk uitstekend. Zelden heb ik een voetballer meer onderschat! Niet alleen gevaarlijke targetman, maar ook 'stofzuiger' van klasse.), gali (ja hoor!, had ik ook niet gedacht), green (keurig, koeman. Absolute aanwinst voor fnooit.)
ook ik had nooit verwacht dat kuit kon doorgroeien naar zijn huidige niveau. maar daar waren we het al over eens.
als ghali zin heeft kan hij echt fantastisch voetballen, een lust voor het oog. hij wisselt echter nog veel te veel af met drama momenten. ik vraag me af of dit er ooit uitgaat. daarom was hij 2de keus achter hofs. pardo (de 2de keus achter ono :wink: ) laat dit seizoen ook zien wat hij kan. johan derksen zal binnenkort wel op zijn denigrerende woorden terugkomen.
greene speelt prima. hij was echter al aangekocht voordat koeman kwam. (je zou dus moeten zeggen, keurig green, koeman is een absolute aanwinst voor fainoid :wink: ).
fabian Wrote:Enne Waf, Rosenberg was gewoon een 100% kans, aannemen en rammen.
ja hallo, het is dirk kuit niet. maar ik heb het gewoon gezien op tv hoor, en die bal kwam best nog lastig achter hem. het was niet vreemd dat hij over de bal heenmaaide.