13-11-2008, 06:12 PM
buurs Wrote:kooltje Wrote:Die Buurs.....
Ik vind uitspraken als van mij hoeft hij nooit meer terug te komen wat overdreven...hij moet juist blijven...
Geweldig toch deze wanprestatie van hem de laatste weken...
Geweldig om zijn grootspraak belachelijk te maken...om hem terecht uit te lachen...te vernederen...want als je met zo een grote mond en kritiek op je tegenstanders zelf 3/4 gaat worden....dan mag je gewoon recht in je gezicht uitgelachen worden!!
Heb je groot gelijk in, kooltje!
Ik heb gefaald :cry:
Je hebt gefaald als manager en je hebt het zelf verkloot in de laatste weken. Das de ene kant van het verhaal en niet het ergste.
Je hebt je weken als een arrogante/hautaine klootzak gedragen door continue te provoceren, irritant te doen, cynisch te doen,mensen belachelijk maken en als lulletjes weg te zetten, nietszeggende oneliners te plaatsen etcetera. Je verziekt daardoor de sfeer. Daarbij ga je niet de discussie aan, maar pak je mensen op persoonlijke zaken die niks met dit verhaal te maken hebben. Dan faal je niet alleen als manager, maar imo ook als mens ( forummer). Het beste man...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"