17-11-2008, 03:29 PM
harry_bierdop Wrote:Ik heb het al eerder gezegd maar ik denk echt dat El Ak, dé man is voor Feyenoord. Ten 1e kunnen er, op dit moment, niet veel linksbacks slechter zijn dan vriend De Cler maar daarnaast is El Ak echt een harde werker, iemand die het team op sleeptouw neemt en iemand die erg goed omgaat met zijn publiek. Hij is/was niet voor niks zowel bij ADO als bij ons (beide toch redelijke volsclubs net als Feyenoord) publiekslieveling.
Ik denk overigens wel dat ie wel even de tijd nodig heeft bij Feyenoord om die leidende rol op te pakken. Je ziet en hoort via via ook dat ie op dit moment echt een leider is in de selectie, iemand die ook z'n bek lostrekt als er iemand verzaakt. Toen Tschibamba dezelfde fout maakte als Worm en het ons 2 punten kostte toen heeft El Ak (en uiteraard Held Sibum) z'n bek losgetrokken nog voor Been de kans had er iets van te zeggen. Denk niet dat El Ak bij feyenoord meteen die rol weer op zou pakken maar dat ie dat naar verloop van tijd zeker wel doet en zeker ook van toegevoegde waarde is daarin.
Tiendalli rechts, el ak op links, nu nog 2 capabele centrumverdedigers :wink: !
hattie niet net bijgetekend?