30-08-2005, 06:08 PM
Matador! Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)
Cocu en/of Simons achterin gaan gebruiken en vervolgens op het middenveld/voorin versterken is wel degelijk een optie! Ook kan Lucius rechtsback gaan spelen en Ooijer met Alex centraal.. aangezien PSV voor Bouma en Lee 9 miljoen heeft gekregen en ze al 8 miljoen hadden geboden op Kalou is er nu dus in principe 17 miljoen - hetgeen Kone heeft gekocht beschikbaar. Lijkt me echter dat ze iig ook nog een verdediger willen halen en dus verwacht ik Kalou niet. Edman is ze aangeboden door Tottenham maar PSV vond hem geen versterking en heeft geweigerd die valt dus ook af. Hofland mag absoluut niet vertrekken en is veel geblesseerd en dus risicovol. HSV zegt dat Ziegler blijft bij Tottenham of naar HSV komt, dus ook die valt af.
Ik hou het voorlopig dus op Vlaar (die eigenlijk niet weg mag maar PSV heeft nu geld genoeg te besteden om een bod te doen dat AZ niet kan weigeren) en Joao Carlos.
1. Scheringa kan elk bod weigeren
2. Jij vind Lucius niet een drama en nu het uitkomt ineens niet meer?
3. Cocu naar achter halen zal ervoor zorgen dat er weer een belangrijke angel uit het middenveld wordt gehaald en er een stuk minder doelpunten voorin gemaakt zullen worden.
4. Ik zal maar haast maken met die 'versterkingen' als ik PSV was, want ze hebben nog 32 uur....
1. Tuurlijk kan hij dat, maar hij is ook niet op zn achterhoofd gevallen. Zo krap zit AZ centraal achterin niet met Mathijsen, Opdam, de Zeeuw, Jaliens en Vlaar dus voor een absurd bedrag mag hij heus wel gaan.
2. Lucius linkshalf is idd een drama. Op de rechtbackpositie heeft hij zich in Oranje gespeeld en was het tegen AC Milan de beste man van het veld. Daarvoor acht ik hem zeker wel geschikt.
3. Dat zal reuze meevallen hoor. Als teletekstsupporter weet je het misschien niet maar bij PSV blijven nooit 4 spelers achterin hangen en Simons-Alex achterin, Bouma op het midden is in de voorbereiding al geprobeerd door Hiddink. Omdat resultaten uitbleven koos hij er echter voor zn succesvolle achterhoede van vorig seizoen in ere te herstellen. Nu Bouma wegvalt lijkt het mij best logisch dat Simons in de defensie gaat spelen en PSV niet per direct een vervanger haalt voor Bouma EN Lee.
4. Je meent het?