26-11-2008, 11:17 AM
Quote:Oeps, vol gas achteruit tegen gevel
WADDINXVEEN - ,,Ik begrijp er helemaal niks van.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ Hanneke Engel, inwoonster van Waddinxveen, is nog steeds perplex van de gebeurtenissen van dinsdagmiddag.
De auto ontwrichtte de gevel van de woning. FOTO TOON VAN DE POEL Zij reed met een enorme vaart achteruit, tegen het huis van haar overbuurvrouw aan.
Beide vrouwen zijn er met de schrik afgekomen. De voorpui van het geramde huis is ontzet. De seniore bewoonster moet de komende dagen elders vertoeven, totdat de woning weer bewoonbaar wordt geacht.
Engel: ,,We wonen hier al veertien jaar. Het is nog nooit fout gegaan. Er moet een technische mankement aan de auto zijn.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢
Ze is blij dat er geen gewonden zijn gevallen.
,,De buurvrouw is ontzettend geschrokken. Voor haar vind ik dit het ergst.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢
Rond drie uur ââ¬â¢s middags stapte ze voor een boodschap in de auto die voor haar huis in de Kastanjelaan geparkeerd stond. ,,Ik start de auto en in één keer rijd ik met een enorme kracht achteruit. De auto is voor verder onderzoek door de technische recherche meegenomen.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢
![[Image: voorgevel23_185398h.jpg]](http://www.ad.nl/multimedia/archive/00185/voorgevel23_185398h.jpg)
goh een wijf, en ze geeft de schuld aan de auto.