31-08-2005, 11:55 AM
Fabian Wrote:Was al langer bekend dat die Georgiër waarschijnlijk (nu def) naar AZ zou gaan.
Geen Lamey dus en geen ruil...
Ik weet dat je hoopt dat het niet doorgaat en dat Vlaar naar Ajax komt (wat nooit zal gebeuren na v. Geel) maar ik moet je teleurstellen.
Lamey kan Nigeriaans international worden
31/8/2005 9 :07
Michael Lamey wordt mogelijk Nigeriaans international. De rechtsback van PSV heeft een uitnodiging gekregen om zondag mee te spelen met de Super Eagles in het belangrijke WK-kwalificatieduel met Algerije.
Lamey komt in aanmerking omdat zijn moeder Nigeriaans is en hij buiten optredens voor Nederlandse jeugdselecties nog nooit voor het grote Oranje uitkwam. Met Nigeria zou hij een goede kans maken het WK te halen.
Naast Nigeria aast op AZ nog altijd op de 25-jarige Amsterdammer, die het afgelopen seizoen nauwelijks (vijf duels) in actie kwam voor de Eindhovenaren. Dit seizoen deed Lamey nog helemaal niet mee in de competitie.
==
En als Lamey komt hebben ze de rechtsbackplek dubbel bezet met hem en die Georgier waarvan ik de naam niet eens probeer te spellen. En centraal hebben ze dan met Jaliens, Opdam, De Zeeuw en Mathijsen nog 4 man waardoor ze Vlaar zouden kunnen missen. Nu ze Lamey niet hebben is Jaliens stand-in rechtsachter en hebben ze Vlaar nog nodig voor centraal achterin.