30-11-2008, 10:12 PM
Ik postte tijdens de eerste helft en het viel me toen op dat Suarez zijn invloed heeft gehad op de rest van het team; vrijwel elke ajacied ging schreeuwend naar de grond bij elke willekeurige aanraking. En je zegt dat Utrecht schopte, maar dan zie je de schoppen van de ajacieden door de vingers. Van beide kanten werd er uitgedeeld, het verschil was alleen hoe de verschillende spelers met een schop omgingen. En het publiek dat daar heerlijk in mee gaat, wat natuurlijk logisch is. Maar ik zou dat duikelen van eigen spelers zat worden eerlijk gezegd.
En de scheids, tja, die was inderdaad dramatisch, maar niet in het nadeel van ajax. Suarez had (zucht, alweer) rood mogen hebben voor een elleboog. Spelers van utrecht kregen geel, terwijl vergelijkbare overtredingen aan de andere kant kaartloos bleven.
Goed, hou het maar op wat frustratie. Ben bang dat het Suarezvirus op de supporters overslaat en dat als ik door de stad loop iedereen kermend tegen de grond slaat.
En de scheids, tja, die was inderdaad dramatisch, maar niet in het nadeel van ajax. Suarez had (zucht, alweer) rood mogen hebben voor een elleboog. Spelers van utrecht kregen geel, terwijl vergelijkbare overtredingen aan de andere kant kaartloos bleven.
Goed, hou het maar op wat frustratie. Ben bang dat het Suarezvirus op de supporters overslaat en dat als ik door de stad loop iedereen kermend tegen de grond slaat.
Mijn gras is groener