30-11-2008, 11:48 PM
Quote:Daar kwam ook mijn reactie richting het publiek vandaan; ze reageren op elke harde schreeuw van de spelers. Logisch, want het lijkt daardoor ook vaak alsof er echt wat aan de hand is. Als je de herhaling daarop ziet, blijkt er weinig tot niets aan de hand. Natuurlijk gebeurt dit (helaas) vaak in elke wedstrijd, maar het viel gewoon op hoevaak het vandaag gebeurde aan ajax-kant, bv Vermaelen. Vergelijk Enoh daarbij, die deelt uit maar kan ook incasseren, die zeurt niet bij een trap.
Nee, ze reageren niet op de schreeuw van de spelers, maar in dit geval op het inconsequente gefluit van de scheidsrechter.
Quote:Hier maakte de scheids zich inderdaad belachelijk. En wat mij betreft hadden de spelers van Utrecht nog gelijk ook dat ze de scheids belaagden na het laatste fluitsignaal. Hij laat na de extra tijd doorspelen om ajax nog twee corners te laten nemen, maar als bij het uitverdedigen een Utrechter er alleen vandoor gaat fluit hij wel af. Nu heb ik ook niets met Utrecht, maar kon hun frustratie begrijpen.
Nu overdrijf je echt. Het was geen uitbraak van Utrecht, de bal werd naar voren gerost en er stond in die richting ergens een speler. Overigens werd er gewoon 3 minuten extra tijd aangegeven en was dat imo nog erg weinig
The great old Ludwig von...