01-12-2008, 12:29 PM
En ze blijven maar in AZ roepen dat ze geen titelkandidaat zijn. Ik word nu wel een beetje misselijk van die valse bescheidenheid:
:-&
Quote:Van Gaal: Kampioen word je pas in mei
GRONINGEN - Louis van Gaal wees er na de 2-0 uitzege tegen FC Groningen op dat het seizoen nog lang is. "We leven in november, kampioen word je pas in meiââ¬Â, aldus de oefenmeester van AZ. Hij gaf wel toe dat het 'topsportklimaat', dat vorig jaar nog ontbrak, terug is in de kleedkamer van de Alkmaarders.
Quote:Na een dramatisch jaar en een slechte start van de competitie heeft AZ nu alles op de rit staan. De ploeg van trainer Louis van Gaal is koploper en speelt goed voetbal, topscorer Mounir El Hamdaoui wil echter nog niet aan de titel denken.
"Dáár moeten we bij AZ hélemaal niet aan denken", zegt de spits tegenover Voetbal Magazine. "Ik zeg niet dat AZ geen kampioen kan worden, maar daar moeten we ons niet mee bezig houden. We moeten gewoon hard blijven werken. Niets meer of minder. Nadenken is killing. Dat doe ik ook niet in het veld. Alles gaat op gevoel en intuïtie."
:-&
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.