15-09-2004, 02:53 AM
Vandaag 2 aankopen gedaan, waaronder de recordaankoop uit mijn clubgeschiedenis. In totaal bijna 250k uitgegeven, commentaar?
Christopherus Heimfeld
TSI = 960 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Is nog maar 18, maar stijgt natuurlijk binnen 3 weken naar 19 jaar. Hij zal echter niet al te ver weg zitten van uitstekend, en ik twijfel nog of ik hem verkoop bij formidabel of behoud. In ieder geval is hij een aanwinst voor het middenveld, 204k aan gespendeerd.
Cezary Dutkowski
TSI = 500, 28 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Conditie en vorm kunnen beter, maar voorlopig heb ik toch alleen maar WO's. Gekocht om het vertrek van Kingisepp naar Xyon United mee op te vangen. Ik hoop dat ik nu een beetje fatsoenlijke spits heb, die wat regelmatiger is.... we shall see. 37k voor betaald.
Christopherus Heimfeld
TSI = 960 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Is nog maar 18, maar stijgt natuurlijk binnen 3 weken naar 19 jaar. Hij zal echter niet al te ver weg zitten van uitstekend, en ik twijfel nog of ik hem verkoop bij formidabel of behoud. In ieder geval is hij een aanwinst voor het middenveld, 204k aan gespendeerd.
Cezary Dutkowski
TSI = 500, 28 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Conditie en vorm kunnen beter, maar voorlopig heb ik toch alleen maar WO's. Gekocht om het vertrek van Kingisepp naar Xyon United mee op te vangen. Ik hoop dat ik nu een beetje fatsoenlijke spits heb, die wat regelmatiger is.... we shall see. 37k voor betaald.