04-12-2008, 02:08 PM
Voordat ik hier mijn rekenkunsten op ga loslaten, wil ik eerst wat extra informatie, ik ken de regels van het spel (Hattrick?) waar dit vandaan komt niet:
Wat betekent dit, 75% waarvan?
Gaat er elke keer 1% van die oorspronkelijke 100% af, of van wat er overblijft, na 1 keer trainen dus nog maar 99% van de oorspronkelijke 100%.
Wat zijn fitheidstrainingen? Zijn dat andere trainingen dan die in de eerste quote?
Wat bedoel je hier mee? Effectiever in de zin van minder stappen? Of tijd? Hoe lang duren die trainingen dan?
Als deze vragen betekenen dat je alle regels van het spel moet gaan uitleggen, laat het dan maar.
Adder Wrote:Stelling 1: speler traint met een effectiviteit van 75%.
Wat betekent dit, 75% waarvan?
Adder Wrote:Zijn fitheid is 100% en bij elke training gaat er 1% af.
Gaat er elke keer 1% van die oorspronkelijke 100% af, of van wat er overblijft, na 1 keer trainen dus nog maar 99% van de oorspronkelijke 100%.
Adder Wrote:Dit doet hij totdat hij 82% fit nog is en dan doet hij 2 fitheidstrainingen en staat weer op 100.
Wat zijn fitheidstrainingen? Zijn dat andere trainingen dan die in de eerste quote?
Adder Wrote:Welke is effectiever en met hoeveel verschil?
Wat bedoel je hier mee? Effectiever in de zin van minder stappen? Of tijd? Hoe lang duren die trainingen dan?
Als deze vragen betekenen dat je alle regels van het spel moet gaan uitleggen, laat het dan maar.
May The Schwartz Be With You