05-12-2008, 03:02 PM
harry_bierdop Wrote:Haha same here.. ik moest het ook weten voor profcoach. Wat een drama jaar. Waar ik afgelopen 3 jaar alle 3 de jaren in de top 500 ben geeindigd (toch knap van zoveel teams) sta ik er dit jaar BAR slecht voor.
Ik heb de zowiezo de langgeblesseerden De roover, Reuser, KJH en Joh Dahl. Daarnaast had ik Swerts die er een hele tijd uit lag, Den Ouden die elke week op zijn laatste benen loopt en Oper die gewoon vaste bankzitter is.
Ook net de verkeerde keuzes allemaal... Claudemir ipv Hofs, Jon Dahl ipv Makaay, Reuser ipv Amoah. Zat ik allemaal tussen te twijfelen maar allemaal verkeerd.
Mmm, sta er zeker ook niet goed voor, maar El H. en Kwakman (betere keuze dan Amoah!) redden me nog enigszins (sta plm 1300e). Dit itt Hunter (maar wie heeft die niet?), guzman, roover (ook...), cziommer (sinds hij de voormalig secretaresse van een Ajaxvriendje naait krijgt hij - op het veld althans :wink: - niks meer voor elkaar, de slapperd!) en (als verrassing opgenomen) "talent" (kampioen missen voor open doel!) wolfswinkel...