08-12-2008, 10:46 AM
Gerben Zonderland Wrote:Moker Wrote:Ik snap ook echt niet waarom die verbeek met 1 aanvaller speelt en opkomende middenvelders, dat is echt zoooo 2001
Omdat hij maar 1 echte, fitte, aanvaller heeft? Zodra JDT weer fit is, gaat hij 4-4-2 spelen.
maar hij heeft net enorme ruzie gehad met tomasson die bijna terug was, krachttraining moest doen en.... weer terugviel.
die 0-1 was een fout van el amadi (en daarna eigenlijk ook van timmer), maar dat meot je gewoon rechtbreien. daar hebben ze de hele eerste helft de tijd voor gehad, maar eigenlijk was er niets anders dan lange ballen op fer. dat is wel pover hoor.
die 0-2 was op zich wel kanp gemaakt van den ouden en ook daarna geloofden er nog best en paar in, maar die 0-3 snap ik echt niet. nota bene slory verdedigt frankel en in het midden loopt den ouden vanaf de middenlijn gewoon het gat in terwijl helemaal niemand met hem meeloopt. dat is toch onvoorstelbaar? ik weet niet wie het moest doen, maar ik zou zeggen of bahia of lucius.
nun, misschien gebeurt er nu eens wat en voelen de spelers ook dat het zo niet verder kan.