23-12-2008, 03:06 PM
Davydoff Wrote:Ik begrijp je niet..... dat ik geen gezang gewend ben bij Volendam, is niet jouw probleem? Waarom zou ik daar jouw probleem van willen maken? De Heracles supporters waren imo best sfeervol hoor.
Vanwaar dan de kapotte LP plaat en de opmerking over hooo pizza?
Davydoff Wrote:Adelaar riep inderdaad dat de Volendam supporters een voorbeeld moeten nemen aan de Heracles aanhang die meegaat naar uitwedstrijd. Wel geinig dat die steun dit jaar nog geen uitoverwinning voor Heracles heeft opgeleverd.
Sterker: 2 overwinningen in 49 uitwedstrijden. Ik ben mij er van bewust dat wij maar een kleine club zijn en ik vind het logisch dat je als laagvlieger niet zoveel wedstrijden buiten eigen stadion wint, maar dan ben je een keer de kwalitatief betere ploeg en geef je het zo makkelijk weg als zondag. Geen goed gebaar naar de gekken die er tweewekelijks toch weer honderden kilometers bij maken in de bus of auto. Hopelijk lezen de spelers de kritieken op fansites etc na zodat ze ons in Den Haag over 4 weken wel op een waardige manier belonen voor het meereizen. Voor 90 minuten lang angsthazenvoetbal en daarna een flauw applausje doen we het echt niet!!!