09-01-2009, 12:38 PM
gisteren weer rare dingen meegemaakt.
45 man sit and go van 36 dollar.
top 9 betaald. Zit nog 13 man in en ik sta 5e.
Voor mij een shortie op sb gaat all in. Iedereen fold, ik k9s en call. verlies van 10Jo. Jammer maar niet heel bizar, Daarna zit ik op sb en hij op button. Hij gooit m weer all in en ik heb pocket 9's. Ik all in erover heen en hij showt A9.
Natuurlijk valt die aas. Toen was ik inmiddels nog maar een klein beetje groter aan die shortie.
Direct daarna krijg ik pocket rockets.. Die motherfucker voor me zat in de swing en tyft m weer all in.
Hij showt QQ en op de flop meteen een Q.
Verlies 3 handen op rij van dezelfde gast en ik was bij alle 3 favoriet.
Toen had ik bijna niets meer en gooi m all in met 67. Alleen bb zit erin en heeft 10 4 en dan natuurlijk geen 6 of 7.
Ging er dus als 9e uit, lekker vlak voor de prijzen.
45 man sit and go van 36 dollar.
top 9 betaald. Zit nog 13 man in en ik sta 5e.
Voor mij een shortie op sb gaat all in. Iedereen fold, ik k9s en call. verlies van 10Jo. Jammer maar niet heel bizar, Daarna zit ik op sb en hij op button. Hij gooit m weer all in en ik heb pocket 9's. Ik all in erover heen en hij showt A9.
Natuurlijk valt die aas. Toen was ik inmiddels nog maar een klein beetje groter aan die shortie.
Direct daarna krijg ik pocket rockets.. Die motherfucker voor me zat in de swing en tyft m weer all in.
Hij showt QQ en op de flop meteen een Q.
Verlies 3 handen op rij van dezelfde gast en ik was bij alle 3 favoriet.
Toen had ik bijna niets meer en gooi m all in met 67. Alleen bb zit erin en heeft 10 4 en dan natuurlijk geen 6 of 7.
Ging er dus als 9e uit, lekker vlak voor de prijzen.
The great old Ludwig von...