18-01-2009, 05:36 PM
AJAX kwalitatief zoveel beter. Alleen erg zwak aan het verdedigen op momenten. Vertongen en Wielaert vond ik matig. Schilder speelde voor zijn doen goed maar is geen topper. Van der Wiel liet zijn potentie zien. goed fel verdedigen, nuttige techniek en ook nog eens passes naar een rood-wit shirt...
Normaal ben ik geen Gabri-fan maar die was vandaag ontzettend goed...simpel aan de bal met op het laatst een mooie bekroning van zijn loopvermogen. Zelfde voor Enoh.
Cvitanich tegenvallend...erg zwakke schoten...erg opzichtig negatief aanwezig,scheids kon niet onder rode kaart uit.
Suarez weer geweldig..show, dramatiek maar toch ook erg slim hoor.
Emanuelson verdedigde voor de verandering een aantal keer goed mee en was voorin rustig aan de bal.
Miralem eigenlijk matige eerste helft. Tweede helft erg belangrijk natuurlijk.
Stekelenburg ontbrak het duidelijk nog aan ritme...Geen save bij de tweede goal en erg mtige hervattingen...
Normaal ben ik geen Gabri-fan maar die was vandaag ontzettend goed...simpel aan de bal met op het laatst een mooie bekroning van zijn loopvermogen. Zelfde voor Enoh.
Cvitanich tegenvallend...erg zwakke schoten...erg opzichtig negatief aanwezig,scheids kon niet onder rode kaart uit.
Suarez weer geweldig..show, dramatiek maar toch ook erg slim hoor.
Emanuelson verdedigde voor de verandering een aantal keer goed mee en was voorin rustig aan de bal.
Miralem eigenlijk matige eerste helft. Tweede helft erg belangrijk natuurlijk.
Stekelenburg ontbrak het duidelijk nog aan ritme...Geen save bij de tweede goal en erg mtige hervattingen...