23-01-2009, 01:17 PM
harry_bierdop Wrote:Omdat je een M van 2 hebt en je dus beter dood kan bloeden dan nu te pushen.. je hebt nog minimaal 10 handen om te wachten en je wordt nu ALTIJD gecallt dus je shoved met FE van 0. Kans dat je gecallt wordt door pak um beet K4s in wel groot maar daartegen heb je niet meer dan 60 a 65% tegen die hand terwijl als je 10 handen wacht en het er blind intrapt je vaak zelf toch nog 35 a 40% hebt. Ik heb al zooooo vaak gezien dat mensen in sats, vooral in kleine sats zoals deze, er op de bubble uitvliegen terwijl ze op een ticketplaats staan.
Het is denk ik trouwens wel marginaal -EV hoor maar denk gewoon niet dat je vaak genoeg ver voor staat (behalve als er gecallt wordt met 8x, tegen A5 ofzo is het ook nog vaak redelijk kans op split al is dat in deze situatie niet zo erg). Ik zou hier denk ik alleen nog maar 99+ pushen en bijna geen Ax handen meer omdat je gewoon een flip hebt tegen een 89s.
Ik kan me er voor een grote gedeelte in vinden.
Ik had trouwens nog precies 6 handen alvorens dood te zijn dus dat is geen 10 en al vrij snel. Andere shorties waren vrij tight en die hadden zich dan net zoals ik dood laten bloeden, verwacht ik (met als resultaat ik als eerste dood). Ik snap heeeeeeel erg goed dat het geen reet uitmaakt of je met 1 of 10M chips dat tikcet binnensleept (idd itt tot sommige andere apen), maar ik denk dat ik in deze spot niet veel anders kon.
Op de bubble eruit vliegen terwijl je op een ticket staat is echt te slecht ja.
We can't, can not get, we can not get enough!!