01-07-2004, 06:31 PM
Tja ok, maar ik vind dat je pas echt miljonair bent met Hattrick als je een miljoen hebt, maar dus buiten haakjes...
. Overigens zal dat bij mij nog wel weer een tijdje duren aangezien onderstaande speler zich bij de selectie heeft gevoegd:
Dirk Lousberg (15231112)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 580 (258 000 ââ¬)
Loon: 1 382 ââ¬/week
Eigenaar: Sporting Moros
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Voldeed aan mijn eisen die afgelopen zondag waren besproken in de sjet. Had al eerder in de week geprobeerd formidabele IM's binnen te slepen, maar de helft ging over de miljoen weg en dat geld had ik toen nog niet. Nu deze dus maar gekocht voor 885k. Heeft gelukkig deze week al gespeeld dus ik hoop dat ie niet verder in vorm zakt en 'gewoon' zondag kan spelen. TS is nog steeds tevreden, duimen dat dat zo blijft...

Dirk Lousberg (15231112)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 580 (258 000 ââ¬)
Loon: 1 382 ââ¬/week
Eigenaar: Sporting Moros
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Voldeed aan mijn eisen die afgelopen zondag waren besproken in de sjet. Had al eerder in de week geprobeerd formidabele IM's binnen te slepen, maar de helft ging over de miljoen weg en dat geld had ik toen nog niet. Nu deze dus maar gekocht voor 885k. Heeft gelukkig deze week al gespeeld dus ik hoop dat ie niet verder in vorm zakt en 'gewoon' zondag kan spelen. TS is nog steeds tevreden, duimen dat dat zo blijft...