01-02-2009, 11:55 PM
harry_bierdop Wrote:Milano "held" Koenders noemen ze um ook wel! MILAAAAAANNOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Gelukkig nog die bal erin. Voor rust speelde NEC erg goed en mag feyenoord niet klagen als ze 2 of 3-0 achter komen. Na rust draak van een wedstrijd met 2 grote kansen voor Feyenoord en later nog 2 goede kansen voor NEC. Koenders speelde overigens de hele wedstrijd erg goed, Pothuizen ook al 3 weken op rij ongenaakbaar en dat voor zo'n ouwe lul die vanavond weer, bier in de ene hand en sigaret in de andere hand, in de fuik op de bar staat te hossen.
Ik vind het overigens echt schandalig dat Been Rommedael er uit haalt en Saidi erin zet. Bouaouzan heeft geen bal geraakt, constant gevaar voor eigen defensie met z'n balverlies. Rommedael speelde ook niet sterk maar Bouaouzan laten staan :roll:
voor rust speelde nec redelijk en niets beter dan feyenoord met 2 kansen (ja, een met 3 kansen achter elkaar, maar die tellen niet alle 3) en een keer rommeldal die slecht voorgeeft. feyenoord stelde daar weinig tegenover, maar behalve dat setje kansen weinig problemen.
tweede helft vond ik feyenoord beter, 3 kansen en eigenlijk geen gevaar meer van nec. tot die laatste kutminuut. jezus wat een kut gevoel, er blijft ons echt helemaal niets bespaard.
ik vond nieveld en leerdam trouwens best aardig ballen.