02-02-2009, 02:10 PM
http://www.revu.nl/12944.Grensrechterbeu...jt_maar...
Quote:Felix Schaufeli, supporter van De Graafschap, kon tijdens de thuiswedstrijd van zijn club tegen PSV niet verkroppen dat een doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel. Hij besloot de verantwoordelijke man ââ¬â grensrechter Berry Simons ââ¬â een flinke beuk te geven als vergelding.
Het is nu een dag geleden, heb je spijt van je actie?
ââ¬ËZeker weten. Als ik het kon terugdraaien dan zou ik dat onmiddellijk doen. Maar helaas kan dat niet. Ik ben er erg ziek van, dit had nooit mogen gebeuren. Mijn vrouw zei ook al: dit is toch belachelijk?ââ¬â¢
Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen?
ââ¬ËTsja, ik had een black-out. Het poortje naar het veld was niet goed dicht, dus ik kon zo het veld op. In de voorgaande twee wedstrijden waren er twee doelpunten onterecht afgekeurd, die derde werd me denk ik even te veel. Ik kan het me niet precies herinneren. Ik had in ieder geval geen drank of drugs gebruikt.ââ¬â¢
Maar deze goal werd terecht afgekeurd ââ¬â Ben Sahar stond toch buitenspel?
ââ¬ËJa, ook dat nog.ââ¬â¢
De grensrechter rolde wel erg ver door. Vond je het niet een schwalbe?
ââ¬ËToen ik de beelden terug zag vond ik inderdaad dat hij wel erg gewillig naar de grond ging.ââ¬â¢
Wat vind je er van dat je nu waarschijnlijk erg lang niet meer het stadion in mag?
ââ¬ËDat vind ik erg jammer. Ik heb al tien jaar een seizoenskaart en ben erg begaan met de club. Met mijn actie heb ik de club benadeeld en dat spijt me.ââ¬â¢