04-02-2009, 04:40 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Die opstelling klopt niet. Fer speelt als controleur vanavond, wijnaldum zit op de bank.
ik denk dat wijnaldum toch zeker de voorkeur krijgt boven slory.
Zou ik logisch vinden maar t schijnt niet zo te zijn (volgens een kennis van Nieveld die vorige week tegen NEC ook al daags voor de wedstrijd wist te melden dat Nieveld zou spelen terwijl toen nog niemand dat wist). Las gisteren overal al dat Fer niet zou spelen door de terugkeer van Tomasson, maar vertrouw die gast wel dus toch Fer opgesteld ipv bv. Wijnaldum die ik ook kon betalen en volgens al die sites wel zou spelen.
bronkhorst moest tegen nec back spelen en daardoor kwam er plek voor fer. fer speelt samen met el amadi controlerend. dat is ook zijn eigenlijke plek. daarvoor werd hij door verbeek op 10 gezet, maar daar komt nu tomasson weer.
wijnaldum speelt van begin af aan al op rechts, maar omdat tomasson nog niet geheel fit was en bruins zijn vormcrisis niet overleeft, mocht hij op 10 beginnen waardoor er weer plek kwam voor slory. ik denk dat wijnaldum gewoon naar rechts gaat en er verder weinig verandert.