05-02-2009, 10:34 AM
Treesong Wrote:wat een huilebalken :|
Er zijn mensen op de wereld met een clubhart, beste Treesong

kratovsk Wrote:Tis toch ook niks, wat schiet je nou met zo'n fusie op? Fortuna houdt eigenlijk gewoon op te bestaan, en Roda gaat onder een andere naam verder, maar waarom zouden ze dan ineens kunnen concurreren met de subtop en zouden ze nu ineens meer toeschouwers gaan trekken? Ik vrees voor ze eerder minder in de eerstkomende jaren. Zou wel een grap zijn als Roda ook degradeert trouwens, beginnen ze mooi in de Jupiler League.
Laat Roda lekker degraderen, dat zou het allermooiste zijn. Normaal gesproken trekken ze in de eerste jaren sowieso minder publiek, de echte Roda en Fortuna supporters zullen walgen van de fusieclub. Zit je straks in een stadion met alleen maar mensen die komen als er goed voetbal gespeeld wordt, niks geen mensen met een echt clubhart. Mischien wordt het nog lachwekkender dan het AZ-publiek. Ik hoorde dat men riep dat de nieuwe club een begroting van 15 miljoen moest gaan krijgen. Haha, mogen ze wel een verdomd goed beleid hebben om in de sub-top te eindigen. Ik heb grote medelijden met de Fortuna en Roda aanhang.